ZzZzz... Så känner jag...

Man känner att man måste sova lite när man har byggt hage i SEX timmar:P jag är så jävla trött att jag inte orkar stå upp =)Jippi!!. Men det bästa med allt det är är att imorgon kommer ♥Ior♥ och då får han gå i en fin stor betes hage=).  Man kan ju se på bilden nedan att Annsofie tycker att det är skönt att ta en paus  en stund, men det är inte därför hon ligger ner utan det var Moa som knuffade ner henne !!. Tur att Moa är stark!!. Men kul dag har det varit ialla fall, och imorgon åker jag till Danmark KUL!! men jag kommer ju sakna min lilla häst ♥Ior♥. I natt hade vi sov besök av moa som sov över men vara med på bild ville hon inte =)




Hahah Ann sofie är en riktig NICE person!






Hahah en trött Moa =)

Vi ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0