Trasig dator -_-

Hej! jag har inte kunnat blogga för att min dator inte fungerar, så jag lånade pappas idag. Jag hoppas att ni ser att min blogg har byt header jag fick hjälp av Annsofie att fixa den och jag är super nöjd TACK Annsofie!. dom senaste dagarna har jag inte ridit för Hubert har skav av sadeln och det finns ingen som kan rida honom nu när Michelle inte är hemma. Men Lördag elr Söndag ska Annsofie rida Ior så då tar jag Hubert hoppas Tove kan följa med den här gången. Sen har jag var jag in till hudik och åt på Mcdonalds och var på beijern och köpte sten golv av något slag. Innan det badade jag igår i tre timmar i våran stora pool 31 - 32 grader =). Sedan har jag inte gjort något mer ska gå till Ior och Hubert nu tror jag.
vi ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0