Tack Ann-sofie!!

Hej Idag har jag ridit både Ior & hubert med Ann-sofie det var super kul tycker jag och jag hoppas att hon tyckte det med. Vi hade tängt att fixa till min blogg idag men det blev imorgon istället men det går ju lika bra=). sen har jag inte gjort så mkt mer idag. Det ända jag väntar på nu är att kl ska bli 20 över 12 för ska ställa kastrullen på spisen till makaronerna det blir nämligen makaronar och korv till middag.
Jag vill tacka Ann-sofie en gång till för all hjälp med Ior.

Vi ses!!!

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Det var så lite så Lisa. Jag älskar att rida ponny & Ior är en jättetrevlig häst att rida.

Imorgon fixar vi din blogg åt dig :)

2010-07-27 @ 18:54:01
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0