Sundsvall!!!

Hej idag blev det en tur till Sundsvall med Mamma!=). Det bev en hel den saker från massa olika affärer. jag handlade allt från häst saker till skor. Bilder på alla saker finns längre ner. Under dom senaste dagarna har inte jag blogga så mkt för att jag inte haft tid. Så jag har vilat från datorn ett tag men försöker blogga så mkt som möjligt när jag har tid=).

 Jag har byggt hage med några stycken till ior och hubert också dom fick slut på all mat i den gamla så då fick dom flytta till en annan hage med mkt gräs!!=).
Igår blev det en lång rolig rid cykel tur med Michelle och Moa, jag och Michelle red och Moa cyklade. sedan badade vi i ån med hästarna och Moa!.

Nu kommer bilderna på alla saker jag köpte=)

H&M













Kappahl







Din sko




Hööks








Vi ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0