Hemma igen!

Hej! Jag har inte haft tid att blogga för att jag har sovit hos Moa i 2 nätter! KUL=). vi har hunnit gjort massor av roliga saker som: Hoppat studsmatta, cyklat, varit med Hanna & ida, åkt båt till gran, åkt båt och kört moa, ida & Hanna på monster plattan, sovit i tält, fiskat, åkt i ett par roliga båtar (minns inte vad dom hette), varit barnvakt, varit på skäret, BADAT!, ätit mkt god mat & haft super kul!.
Jag skrev ju ovanför att vi har åkt båt till gran, det ska jag säga att inte jag glömmer!. först så var det jätte fint väder när vi åkte mot gran. så skulle vi runt hörnet så vi kom till hamnen, Ja vad ska man säga det var hemskt men vi kom in till hamnen men inte ut för än det hade lungnat ner sej:P. så vi tog maten och gick mot säljstugan och åt. sedan så gick vi och tittade efter nyckeln till stugan och gick på en promenad runt ön. sedan vid 12 så gick lite folk och jag ner och kollade hur det såg ut. Det hade lungnat sej så om en time tyckte jag och en till att vi kunde åka. Och det gjorde vi också =) skönt att sova där man känner sej hemma!

Tack för allt Moa!♥

Vi ses!

Det vart inga bilder tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0