Hemma!

Nu är jag entligen hemma från den långa roliga semestern=). Först så åkte vi ner till uppsala till mina kusiner och sov över där. Sedan dagen efter så åkte vi ner till helsingborg och bodde på en camping där. Sen tog vi oss genom alla danmarks alla öar och broar till legoland och åkte in på campingen där och fixade. Sedan när alla saker var klara så tog vi och gick till legoland. Man får visst gå in gratis sista timmen så då gick vi och tittade på alla roliga lego byggnader. Finns bilder nedan.  sedan dagen efter så gick vi ditt och var där hela dagen lång. Sendan dagen efter drog vi oss hemåt igen mot kolmården men förre de så åkte vi till fyinge och tittade där det var jätte fint på stutiriet=) sen var vi på kolmården hela kvällen och lika dagen där på. Bilder finns nedan. Och sen så åkte vi till uppsala efter vi var klar på kolmården=). Och nu har jag varit hos Ior en stund kan ske ska ditt innan kvällen också får se hur jag gör.





Lejon




sebra




giraff


Legoland!



Stad gjord av lego!



Flygplats gjord av lego!




Åsna gjord på lego!


Orkar inte lägga ut flera bilder nu

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Tove:)

Haha vänd bilderna din mupp :)

2010-07-09 @ 22:22:31
URL: http://tovefilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0