Man hinner inte bara . ..

Hej igen jag har inte kunnat blogga för haft någon tid jag har tälta, lämna till baka Ior, sovit i farmor & farfars stuga, varit med kompisar och en hel del mer plus att min dator inte fungerar.

Tältade med Moa & Linn:
På fredagen så blev det tältning med Linn & Moa jätte kul sov inte en ända stund på hela natten det är ju kul från början med det är inte kul senare på kvällen. Tältningen på lördag blev inställd för att Fanny kunnde inte komma och då blev det lite folk 2 nätter i rad.
Sov i Farmor & Farfars stuga: På Lördagen så blev ju tältningen inställd så då blev det att jag sov med Olof, Farmor & Farfar i deras stuga istället.
Ior har åkt tillbaka till klubben:
Idag har Ior också åkt tillbaka på ridklubben jätte tråkigt tycker jag skullee vilja ha honom flera veckor till men det går ju inte. Hubert hade slitit sönder sina hovar så han gick inte att rida hem så då lånade vi Kajsa Nilssons häst transport och körde dom i, Ingen ville gå in i den först men sen gick Hubert men inte Ior så Annsofie fick hjälpa oss med att få in båda ponnysarna i transporten.
Tack Ior för en jätte rolig sommar det är måste vi göra om!!.
Och tack alla som har hjälpt mig och Michelle med allt krångel.
Vi ses!!
Sov i Farmor & Farfars stuga: På Lördagen så blev ju tältningen inställd så då blev det att jag sov med Olof, Farmor & Farfar i deras stuga istället.
Ior har åkt tillbaka till klubben:
Idag har Ior också åkt tillbaka på ridklubben jätte tråkigt tycker jag skullee vilja ha honom flera veckor till men det går ju inte. Hubert hade slitit sönder sina hovar så han gick inte
'att rida hem så då lånade vi Kajsa Nilssons häst transport och körde dom i, Ingen ville gå in i den först men sen gick Hubert men inte Ior så Annsofie fick hjälpa oss med att få in båda ponnysarna i transporten.
Tack Ior för en jätte rolig sommar det är måste vi göra om!!.
Och tack alla som har hjälpt mig och Michelle med allt krångel.
Vi ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0