En duktig Ior...

Hej bloggen idag blev det en rid tur på Ior själv ut i skogen, men det var inga problem alls örena framåt hela rid turen och blev inte rädd för en ända sak, då blir jag jätte sugen på en lite längre tur men han tävlade igår och han har bara blivit riden själv av mej 3 gånger nu, så det blev en tur runt klubben typ i skritt. när jag kommer tillbaka till klubben så står jag och borstar Ior ute i det fina vädret medans Hubert står i hagen. Dom säger att Hubert kan vara själv i hagen, men det verkar inte som så. När jag tittade ner mot honom så ser jag hur han har går på " knäna " under staketen, han hade väl fått lös ett handtag på något vis. FY fan va jag blev sur och sprang ner mot hagarna och skulle hämta honom, han fick stor fick stryck och sprang till slutet av hagen när han kom tillbaka. Medans jag fixade med Hubert så stod Ior kvar på samma ställe som när jag gick, duktig han är♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0