Är sommaren slut nu ??

Hej alla glada!
Inatt har jag ställt mig en ända fråga är sommaren slut? det är ju bara regn nu, jag som hade hoppas på att få lite sol innan sommarlovet är slut. Men jag har hoppet kvar några dagar till...
Igår så blev det inte att jag hade möjligheter att blogga för Oskar hade datorn, men ni får stå ut med att jag gör morgon inlägg istället. Igår tillbringade jag dagen med Sandra vi badade i nästan 3 timmar sedan jobbade hon och jag med Mamma på säcken. Det var mycket folk och det var massa saker som såldes, det jobbigare än man kan tro men det är lite kul och se vad alla handlar också. Efter åt så åkte jag och Mamma på statoil och köpte mjukglass som belöning, det gör vi varje gång nu för tiden.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag får väl fortsätta att hoppas på lite mer sol. Ni vill väl också ha mer sol och ljus innan det här lovet är slut?.
Många stora kramar från Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0